May 1, 2012

Seminar Strategik

hi ! hi ! Selamat Malam....

Meh-meh cheq nak cerita sikit mengenai Seminar Strategik yang telah berlangsung dua minggu lepas *dah basi dah Asal baru nak cerita ? sebabnya..........................................
Kawan aku pinjam camera aku nie haaa, gambar semua dalam camera tu. Ni baru dia pulangkan uuuuuuuuuuu~
Setelah lama planning program ni, akhirnya terlaksana jugak program kami ni haaaa, penat hoi tiap-tiap minggu meeting. Asal meeting jew gado, meeting jew gado.. sabo je la
Kami semua buat program ni kat DUSUN RESORT kat Kuala Nerang dekat jew haa..
Tujuan utama pergi sane sebab lecture kesayangan kami nak bawa kami keluar dari UUM, pergi dengar dia ceramah kat luar. Tapi, dengar jew ceramah aku kompem ZZZzzzZ saya tak suka ceramah!

Sebelum bertolakk......


Suasana dalam Dewan ceramah ;)

Zu Where sedih, Daus Doreamon terlebih gembira plak.. Macam-macam karenah, iskh iskh iskh gambar tak clear sebab camera murah sobsobsob


Budak-budak perempuan kelas BJTH3123 GROUP A & B

Inilah lecture kesayangan kami. Tak pernah penat untuk bercerita dalam kelas. Macam-macam cerita kami dengar taw ! (:

Selain pergi ceramah, lecture bagi kami semua tugas iaitu BERLAKON.... Berlakon? Pandai kew aku ? hewhewhew bolehlah setakat nak buat sketsa tu hancur
Macam-macam emosi, komedi yang kami tengok dalam lakonan tu. Ada yang serius, ada yang menangis, ada yang kelakar macam-macam gelagat boleh kita tengok.. Ada tu, aku asyik cakap " bilalah nak habis " bila lakonan terlalu membosankan sampaikan aku menguap tak henti-henti.. *sigh

INI drama anak derhaka, cerita penuh emosi taw. Sampaikan lecture pongg nanges tengok sketsa ni. touching gituuuuuuuu T___T
Sketsa ni menang pada hari tu, haa tu la pelakon wanita & lelaki terbaikk...

Mane aku punyer sketsa? ada. Tapi besar sangat video dia.. susah nak upload.. tak lehlah nak tunjuk kat orang lakonan selamba aku tu.. hakhakhak :P

Bagi aku, seminar ni best. Sebab ?? Sebab Group A & B boleh berkenalan di antara satu sama lain. Daripada tak bercakap, boleh menjadi rapat. Boleh mengeratkan hubungan silaturrahim antara kami semua chewwah ayat skema :P Papepongg thanks En. Azhar ! Semoga Encik bagi kami semua A+ dalam subjek ni.... heeee ^_^


2 comments:

Kuchai Kuntum said...

Dusun Minda Resort Kuala Nerang ? ini tempat saya PLKN dulu , baca cerita awk , teringat kembali Dewan Tun , Padang Kawat Baru , Kotej pastu jalan nak masuk tu penuh dengan pauh bergantung atas pokok . Such a wonderful memories to be written away :) Good story from you too Cik Tiha :)

♥ CIK TIHA ♥ said...

laaa, ye ke ? best jugak kat situ kan ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...