December 14, 2010

Hilanglah semua penderitaan . .

hello O_o
saat neh saat yg paling aku nantikan ! 
aku nak jerit kuat-kuat, nak cakap aku sudah MERDEKA !!! tapi tok sem neh jela, sem depan jumpe lagik . heheee :)

bwu jek abes last paper aku tadi, teros jee ase nak update blog . da lame asenye ta update.. huuu~
paper manufacturing buat aku jadi gilakkk . tensyen doe . . da la gap 2 weeks, lau takk kerana paper neh, da lame dah aku kat uma, hoho~ ^^


menghafal bagai nak gilakkk !! :(


note manufacturing . ade byk lagi taw!


nak cter sal exam tadi?
hmmm. nak cakap senang pom ta senang sgt, susah pom takk gak.
boleyla lau bg aku. tapi, aku tgok dak2 sume kua awal, sampaikan lecture kitowg ckp soklan senang sgt kot sbb tuee dak2 neh pat ciap, padahal soklan susah bangett sbb tue dak neh tinggalkan blank jek. ngeee :DD

AKHIRNYE kini pasti !!
sem 3 suda berakhir, byk kenangan yg tak pat dilupekan, serunuk pom ade gakk . 
aku cuti selama stuw bulan jek . 14 Disember 2010 - 
14 January 2010 :)
sok balikk ! yay .
suke2, ta sabar . 
tapi aku neh mudah pat boosannn, semangat jap je. pastuee dok uma lame2 bowinkla, ta taw nak watpe la. banyak alasan . kenal sgt dah diri aku neh.. hiks! XD




book? aku ta nak tengokk, ta nak sentuh semasa cuty neh,
cuti? kte enjoyy!! yeah . ;)


sok tiket bus kul 8.30 am,
pagik da nak kne gerak dah. 
kne tggu bus nk p changlun.
tapi, aiseyman. 
ta nantok lak...
xyah tdoela kan? tdoe atas bus je la kan. hehee.


umi ! abah ! ehan ! kak ! abe ! adek abe ! baby !
sok kak long balikk, 
tggu deh . ^^

p/s : alamak, miss sumone laaaa :( 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...