February 14, 2011

Bakti Siswa (Part 1)

hyeeee korunnkk !blogger-emoticon.blogspot.com
semalam aku janji nak update belog tapi tak update-update pun, sory-sory. amat kebizian sedikit, al maklumlah menguruskan rumahtangga, ahaksblogger-emoticon.blogspot.com
atas permintaan dari seseorang yang tak dikenali menyuruh aku mengupdate belog, so malam neh aku update dengan rela hati, tak sanggup mengecewakan dia. heeeblogger-emoticon.blogspot.com
haaaaa....blogger-emoticon.blogspot.com
nak citer sal BAKSIS neh, tak citer-citer lagik, hoho~blogger-emoticon.blogspot.com
kisahnya bermula pada 9HB FEBRUARY 2011, waktu : selepas SUBUH. pagik-pagik lagi dah kena bangun. padahal aritue aku tak tidur pun. bukan sebab EXCITED nak p baksis, tapi memikirkan banyak masalah yang dihadapi oleh aku.blogger-emoticon.blogspot.com
papepom, aku perlu teruskan program aku. Pada asalnya, aku macam down jee, rasa macam tak nak p pun ada. TAPI aku kuatkan semangat. ALHAMDULILLAH, program sudah tamat dengan jayanya.blogger-emoticon.blogspot.compost motem semalam pun dah lepas, phewww lega !blogger-emoticon.blogspot.com
alaalaaala, mana cerita aku neh. dari tadi belum cerita-cerita lagi, iskh3x blogger-emoticon.blogspot.com
baksis yang aku join neh selama 3hari [9,10,& 11 february 2011 ] . Tempat kat KG TENGAH JENIANG KEDAH DARUL AMAN. kitowg awal2 pagi lagi dah bertolak tapi selepas beberapa minit bus gerak, bus boleh rosak lak, adeyhhhblogger-emoticon.blogspot.com
terpaksa berpatah balik kat UUM, kena baiki bus dululah. nasib baekk tak rosak banyak, huhublogger-emoticon.blogspot.com

sayerrr !


alahai, belom sampai lagi da tidur ke? iskh3xblogger-emoticon.blogspot.com


macam kat atas tuela keadaan atas bus, semua orang dah ZZzzzzZ. aku tengok orang tidur jee. hekhekhekblogger-emoticon.blogspot.com
dalam pukul 9.30 pagi kitowg sampai kat JENIANG.
sampai sana je, aku tengok dah ramai mak ayah angkat dok tunggu. terharu doe. heeeblogger-emoticon.blogspot.comdalam hati aku tertanya-tanya, siapalah yang jadi mak or ayah angkat aku. heee. nak tahu?? TUNGGUUUUUU.......blogger-emoticon.blogspot.com

neh lak tym penyerahan anak angkat, semua orang TERtanya-tanyablogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com


pertemuan antara kakak & adik yang tak disangke-sangke.

haaa, nak cerita sikit pasal kawan aku tuee, rupe-rupenye kat tepi dye adalah mak & adik angkat dye.blogger-emoticon.blogspot.com jodoh kot. hahaha. papepom, mak angkat dye sangat sempoi, paling besh. harharharblogger-emoticon.blogspot.com
lepas tueblogger-emoticon.blogspot.comkitowg semua jumpe dengan mak & ayah angkat masing-masing. balik rumah & berehat . petang ada aktiviti lagi.. sukan rakyat, pasal sebelah petang aku cerita nanti next entry lak yeee...blogger-emoticon.blogspot.com


tataaaaaa....
daaa~~blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...