October 12, 2011

saya dah dapat SAYANG saya balik !





tajuk entry macam gedik kan? HAHAHA.. well~ :P
rindu giler-giler sama sayang saya neh... mana taknya, dua minggu berpisah... makan tak lalu, sebab tak leh tengokk awak.. mandi tak basah sebab ingat kat awak.. **dah kena penyakit angau dah nie.. saya tak boleh buat apa-apa kerja tanpa awakk... awak sangat penting dalam hidup saya.. awak tahu tak ? mesti awak tak tahu kan? sebab tue saya nak bagi tahu nie, muaxxxxx sayang awak ketat-ketat.. lain kali awak jangan tinggal saya lagi taw ! jangan sakit taw! penat saya nak pergi hantar awak masuk wad ICU.. duit saya melayang banyak taw!! 

-----> haaaa, kat atas tue bukan ditujukan untuk pakwe i taw.. di atas tue ditujukan khas untuk ehem-ehem... hencek lappy! jantong hati saya..

walaaweeehhh, lama gler tak online.. tapi naseb baekk ade mobile.. boley gak online, tapi tetap tak sama ! guna hencek lappy lagi terbaekkk !! 
alhamdulillah, hencek lappy dah sihat sepenuhnya, sekarang dah dapat online seperti sedia kala.. yeay! 


p/s : sila jaga hencek/cik lappy korang baik-baik ya.. :)

2 comments:

Edy Fee said...

kanapa tuh?
hurmm nasib baik takde pape..kalau tak ..lappy baru la jwabnye

♥ CIK TIHA ♥ said...

motherboard rosak... mahal gler tueeee.... sayang dwet~ heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...