January 30, 2012

Di Kala Bosan

Assalamualaikum..


Maaf blog, aku terlupa bahawa aku ada kamu. Sorry ye sebab dah lama tak update, sangat-sangat kebizian **padahal buat-buat busyyyy..
Sekarang? cuti semester. Seriously agak kebosanan lah, sampaikan habis movie dalam lappy aku dah habis tengok.. HAHAHA

sebab terlampau bosan, aku buka laa gambar-gambar masa pergi bercuti dengan keluarga hari tue. banyak gambar cantik, tapi tak sempat nk upload dekat facebook sebab line Serindit UUM slow macam siput. grrrrrrrr =.=" ( gatal nak upload sebab nak eksennn aku dapat pergi holiday, kau ade? haha)
upload dekat blog takpe kan? masih belum terlambat lagi kan? hew hew hew. tapi, aku tak ada lah letak picture aku, picture permandangan je..

korang ada tengok WISHLIST aku tak? dah lama mengidam nak ada DSLR tapi tak mampu nak beli. hanya view dari camera digital biasa je la. Bilalah dapat pakai DSLR nie. T________T

jom tengok gambar yang aku sempat ambil, mana lah tahu korang nak pergi jugakk nanti.. memang cantik! berbaloi aku ponteng kelas. ngeh! :P










































p/s : bagi aku semua tempat nie cantik ok ! bila pergi ke COLMAR rasa macam dok kat oversea plak. ngeh 

Bandaraya Bersejarah Melaka | colmar tropicale berjaya hills

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...