April 28, 2011

saya sudah jatuh cinta

eiffel i'm love ! yeahhh !!
tapi bukan dengan orang taw . .
saya sudah jatuh cinta dengan autocad....heeee
first tym aku belajar autocad dulo-dulo [ tym awal sem] stress gler kot.. rasa macam nak give up jek amek subjek neh. nak tak nak kena amek jgk. terpaksa, how come~ wuwuwu..

TAPI sekarang ?
wow! serunuk babe.. nak tengok hasil kerja aku ? nak ? nak ? nak tak nak kena tengokk jgk [sesuka hati jek nak paksa orang ] ahaha...

1
2
3
..
...
....
.....
.......

taraaaa~~

taklah oke sangat, budak-budak baru nak belajar, hohoblogger-emoticon.blogspot.com

bagi aku susah giler kowt nak buat benda alah neh..
to YOU, bukan saya tak nak tolong tapi saya dah tak sanggup buat benda ini.. TERsangat susah.. sejibik-sejibik kena ukur. siyes, sangat TERseksa. kalau awak suruh saya lukis benda lain saya sanggup tolong. harap sangat awak mengerti .
Monkey

maseh ada banyak lagi drawing yang aku nak tayang sebenarnya TAPI.................
yang lain macam biasa je kowt. tak nak tunjuk lah, malu...blogger-emoticon.blogspot.comsebab lecture ajar yang basic jek, mesti korang lagi pro kan? heeehe blogger-emoticon.blogspot.com


p/s : saya hanya blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comBear Emo BF study sekarang ini.. AND study blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com saya ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...