April 30, 2011

sintoque yang sunyi sepi ~

selamat petang oulllssss ~~

mood hari ini : sangat tak stabil kowt. huuhu... dok dalam bilik jek. sunyi, tak dapat nak merayap ke bilik orang~~ sampai hati korunkk tinggalkan aku sorang-sorang kat sini, wuwuwuwu ~~
Bear Emo BF[nasib baik my beloved roomate aku ada, kalau tak aku lah orang first yang akan larikk balik ] heeeee blogger-emoticon.blogspot.com

semalam aku ada teman kawan aku p PKU, tetiba jek bibir dye jadi besau. macam Angelina Jolie dah, seksi gitu.... nak jek aku masukkan gambar dye. tapi, ape kan daya dye tak bagi. TERpaksa lah simpan dalam fon sebagai gambar buat gelak-gelak di kala tym bosan, hoho~Monkey
ehh ehh ehhh, terlari topik plak..
sintoque sunyi ? aah. memang sunyi, nak jumpa manusia pun jarang.. ke mana agaknya diorang pergi ? [ buat-buat tanya] ahahaaha
blogger-emoticon.blogspot.com
alahai korunkk, nanti cuti 4 bulan nanti korang balik je lah. tym study week neh dok kat UUM neh diam-diam.. [ayat kalih coz tak dapat balik ]
blogger-emoticon.blogspot.com


sebijik kereta pun xde ok!

situasi itu bukan aku amik tym kenderaan xde ok, tapi siyes memang tak de kereta , tak tipu taw! kalau tak percaya. silalah datang uum ok! huhuuuMonkey
sampaikan aku && kawan aku terpaksa balik jalan kaki. penat wea. jauh gler kowt... sabar jelah, wuwuwu~~ kesian kawan aku, dahlah kena cucuk, pastue terpaksa jalan kaki lak balik... sebut pasal cucuk ? euw! takot aku... aku lebey rela sakit daripada kena cucuk. eeeeiii, seram sejuk kot...blogger-emoticon.blogspot.com

entah apa yang aku membebel pasal entry tuk hari ini...HAHAHA.. study malas lagi, so update belog jelah...Monkey

siyes, aku memang rindu kat family kat kampung. dah lama tak jumpa... sabarlah wahai hati, sebulan lagi aku balik........blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...