April 14, 2011

picnik di bukit ayer PERLIS

holla !
au
caaaakk!!

Monkey
tiba-tiba aku rasa nak mengUPDATE belog hari neh....agak kebizian sampaikan perkara yang lepas hari neh baru nak UPDATE, huuuuuMonkey
aku mahu share picnik kitowg hari jumaat lepas (8 hb 4 2011).. syiok sangat ! tengs kat kowang semua coz sudi ajak aku neh...blogger-emoticon.blogspot.comasalnya memang aku tak nak p, tapi kawan call cakap ada transport sooooooo aku ape lagi... just cakap nak ! nak p !! heeee Monkey
lokasi picnik kitowg di BUKIT AYER, PERLIS . . . . seramai 20 lebey yang juin, reramai baru syiok kan? Monkey

aku tak mahu update panjang-panjang, tak pasal2 korang boosan dengar aku membebel, potpet2 macam orang tuek lak, hoho
blogger-emoticon.blogspot.com

neh haaaaa, picture yang sempat di upload aku, upload sikit sudeyyyh.... ngeeee blogger-emoticon.blogspot.com

buat miting di tengah jalan, ntah papelah budak-budak neh, HUUUU~blogger-emoticon.blogspot.com


sudaa sampai yeahhhh !!



posing dulu sebelum picnik . .blogger-emoticon.blogspot.com


ayak yang jernih, sejokkkk.... grrrrblogger-emoticon.blogspot.com


monyet ke? awie, jangan marah . .blogger-emoticon.blogspot.com

dapnyeee colekk.. blogger-emoticon.blogspot.com


rambut abe katu comey !
Monkey

sedapnyeeee jagung ! weeeeblogger-emoticon.blogspot.com


rajen tak sayee ?

Monkey


sedap-sedap ! yummy~~
Monkey

canteknye ayak ! tina pun comel jgk !
Monkey

serunuk ! blogger-emoticon.blogspot.com

selepas tue, kitowg balik dan berpecah . . mama tina tanya nak p mane lagi? kitowg ape lg, padang besar yok! hoho Monkey


kanak-kanak ribena baru jumpe gelongsor.. weee blogger-emoticon.blogspot.com
hari yang sangat happy, haritue kitowg mandy.. BBQ, makan and makanMonkey lagi.... sampaikan aku bertambah gemuk sekarang ini... heeee~ tengs korunkkkk!! kalau nak p picnik lagi ajaklah aku yeee ! Monkey

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...