March 24, 2011

saya cuba lakukan yang terbaik !


Assalamualaikum...........

aku betul-betul dalam keadaan tertekan
blogger-emoticon.blogspot.com sekarang ini...
sebabnya aku terpilih lak jadi AJK penajaan dalam program DPP Proton, Program " Wacana bersama Tun Dr Mahathir"
blogger-emoticon.blogspot.comyang akan berlangsung pada 30 April 2011blogger-emoticon.blogspot.comaku paling mintak jauh dengan biro penajaan, dalam apa-apa program doa banyak-banyak jangan dapat biro uhh, tuttt tut dapat. OMG!blogger-emoticon.blogspot.com

siyes, aku memang tak ada pengalaman nak cari sponsor, lagi-lagi nak call company mintak sponsor? alamak !
blogger-emoticon.blogspot.com
tapi, sekarang nie slow-slow belajar cara nak call company, alhamdulillah dah berani sikit...tapi, first tym seingat aku, memang gementar gilerlablogger-emoticon.blogspot.com...tangan aku neh tak yah dok cakap lah, ketaq semacam jekblogger-emoticon.blogspot.com sampai berpeluh-peluh time cakap, cakap tue bukan lama pun, gementar je lebih, HAHAHA blogger-emoticon.blogspot.com...lagi-lagi dok risau nak cakap BI dengan company uhh....nasib baik ada senior aku yang banyak membantu..blogger-emoticon.blogspot.com

harapan aku, mintak dapatla cari sponsor....harap ada company sudi bagi sponsor kanblogger-emoticon.blogspot.comkalau jadi program ini maka termakbulla impian aku nak jumpa Tun Dr Mahathir secara dekat... itulah tujuan aku join program ini... heeeeblogger-emoticon.blogspot.com

p/s : mahu bersara join program, terlampau penat....mahu focus dalam study lak....blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...