March 9, 2011

i love PERSADA !

ehem-ehem,

assalamualaikum wbt.
hye~~
dah lame tak megupdate belog aku neh~~ windu jgklaaaa, ngeeeeblogger-emoticon.blogspot.com
kali ini aku mahu cerita pasal trip aku ke PERAK blogger-emoticon.blogspot.com
eh ehh ehh, ini bukan TRIP doe, sebenarnya ini KEM MOTIVASI anjuran PERSADA....haaaa, kowang taw tak PERSADA tuee apeblogger-emoticon.blogspot.comtak tahu kan?kan? PERSADA ialah permuafakatan siswa siswi FELDA. walaupun aku bukan anak FELDA tapi aku juin je laaaa... sebab boleh g jalan-jalan. kawan kata dapat p cameron secara percuma, aku apelagi. nak! nak!blogger-emoticon.blogspot.com aku neh lau bab jalan-jalan, number satublogger-emoticon.blogspot.com heeeeblogger-emoticon.blogspot.com
motif utama p sane aku belom stoli2 lagi neh, heee blogger-emoticon.blogspot.commotif p sane nak bagi motivasi kat anak-anak FELDA kat sane, jadi FASI gituuuu~ hoho...

1st day : aku p cameron highlands dulu...shopink sakan! kering dah sekarang neh. huuu~~blogger-emoticon.blogspot.com
serunuk p sane! TAPI, ade peristiwa sedih. aku TERdelet semua picture kat sane. kawan-kawan aku ape lagi, marah giler kat aku. sedih sangat-sangat TAPI redha je la. blogger-emoticon.blogspot.com aku bukan sengaja tawblogger-emoticon.blogspot.com

2nd day : bermula aktiviti kem motivasi, kemblogger-emoticon.blogspot.com buhsan sgt2~ aku boleh bayangkan bagaimana perasaan budak-budak kat sane, dulu aku pun bukan shuke sgt kem neh....aktiviti biasa dalam kem motivasi?LDK tue wajib..nasib baik aku nie bukan peserta, kalau peserta? adeyhhhblogger-emoticon.blogspot.comtak sanggup2~
aku dok sane dengan mak angkat, mak angkat baik sangat2, asyik bagi kitowg makan.blogger-emoticon.blogspot.com dahla aku tengah diet, tapi duduk rumah orang tak kan tak nak makan...xbaek kanblogger-emoticon.blogspot.comrupe-rupenya, ayah kitowg tue dato', pehh terbaekkklahh! tak sangka, heeeeblogger-emoticon.blogspot.com

3rd day : aktiviti kem macam biasa, ade explorace...aku ingatkan nak kenakan budak-budak kat sane. tapi, budak2 kat sane memang bijak2... xdapat aku nak kenakan habis-habisan..hukhukhukblogger-emoticon.blogspot.com

cerita sikit2 sudaaaa....
selebihnya, biar ku simpan dalam hati blogger-emoticon.blogspot.com

eehhh eh lupe ! hot springs kat felda residence besh! kat sane shantek! nak p lagi, ade
sape2 nak tolong bawak tak? blogger-emoticon.blogspot.com


nie sume adek-adek sayablogger-emoticon.blogspot.com group 6 memang terbaeklahblogger-emoticon.blogspot.com



hot springs !blogger-emoticon.blogspot.com


weeewit~~blogger-emoticon.blogspot.com

bersama ayah [presiden PERSADA ] ayah nampak muda kan?

tiket masuk hot springs, 10 henggit taw !blogger-emoticon.blogspot.com


hampir seribu lebih picture yg di ambil, sampaikan adik kat sane cakap kat aku " kakak neh shuke bergambar" aku sengih2 jeee... malu lak, heeeblogger-emoticon.blogspot.com

PERSADA memang terbaekklah! aku teringin nak juin kem motivasi PERSADA kat SABAH next kem blogger-emoticon.blogspot.comharap2 pat juin....serunuknyaa, pat p sabah freeblogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...