March 22, 2011

Perkara yang paling penting dalam hidup saya :)


haluuuuu, gooooooood morning !

sudah bangun ke belum semua.........
hari ini mahu stoli-stoli pasal bad habit aku, aku rasa korunkk pun sama macam aku neh.......eleleeeeleele, mengaku jek....hahaha
blogger-emoticon.blogspot.com
BAD HABIT aku blogger-emoticon.blogspot.com
..............................
heheheeeeeblogger-emoticon.blogspot.com
TIDUR
dalam BI plak
SLEEP


Tidurblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com
Tidur itu fitrah manusia, ia adalah keadaan rehat yang dialami oleh seluruh dunia.......
Perlu ke kita tidur
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com
of course laaablogger-emoticon.blogspot.com
(itu ialah jawapan bagi budak yang suka tidur macam aku....) HAHAHAblogger-emoticon.blogspot.com
tapi........kalau kita tak tidur macam mana kita nak bangun kanblogger-emoticon.blogspot.comkanblogger-emoticon.blogspot.com

apa-apa pun tidur biarlah bertempat....
TAPI aku
blogger-emoticon.blogspot.com
tak kira tempat, semua tempat yang bley aku tidur, aku TIDUR....

tempat paling syiok tidurblogger-emoticon.blogspot.com
1. Kelas
2. Ceramah
3. dalam bilik sendiri
4. event yang membosankan
5. ..................... dah tak ingat
blogger-emoticon.blogspot.com

ini tym perbarisan SUKUM, orang-orang besar dok berucap kat depan, aku dok tidur kat belakang, buruk perangai betul...... heeeblogger-emoticon.blogspot.com


ini lak tym integrasi ko-k....tym ini ada pertandingan debat IPT..orang kat depan sibuk dok berdebat, aku plakblogger-emoticon.blogspot.com tengah syiok di alam mimpi blogger-emoticon.blogspot.com


bukan semua tempat kita buleh tidur, keadaan, masa dan waktu senang-senang je kita nak tidur....blogger-emoticon.blogspot.com
nanti tak pasal-pasal kita kena simbah dengan air hujan plak..mandi free uhhh, ngeeeblogger-emoticon.blogspot.com
tak pun, tak pasal-pasal mulut kena sumbat dengan pemadam tatkala kita tengah bermimpi bertemu putera idamanblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

tapi, sekarang ini aku sangat-sangat perlukan tidur yang cukup....
assignment yang melambak, buat aku stress dan tidur aku terganggu.....
to lecture : maafkan saya kalau dalam kelas TERTIDUR, tak sengaja bha . . kalau en/pn buat lawak sikit mesti saya tak tertidur punyer.....heeee ~
blogger-emoticon.blogspot.com

Pesanan terakhir : tidurlah dengan lebih beradab blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

2 comments:

Mohd Effendi said...

terbaek. tidor lah tidor.....

♥ CIK TIHA ♥ said...

hehe. tdoe syoik! :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...