March 12, 2011

minggu sibuk


hallop,

haaa, kalau ade jee tangan aku gatai nak menaip means aku ade problems la neh....tak de keje lain, lau ade masalah luah kat blog. mesti belog dah menyampah tengok muka aku neh....hukhukhukblogger-emoticon.blogspot.com

siyesly, tym ini aku terrrrrrsangat stress.. tak dapat nak tumpukan dengan yang aku nak buat...blogger-emoticon.blogspot.com
mane tak nyee, assignment, quiz, mid term exam, program semua dalam minggu ini...kadang-kadang rasa mahu lari dari semua nie...kalau lari nak p maneblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

jadual aku minggu neh :

SABTU :
meeting program Keusahawanan Islam
meeting program " JEJAK PERMATA UUM "

AHAD :
meeting program WACANA BERSAMA TUN DR MAHATHIR

ISNIN :
quiz policy
mid term exam akaun

SELASA :
quiz Autocad
Fiesta nasyid
hantar design new product kat ahli group

RABU :
mid term POM
quiz engineering economy

KHAMIS :
fasilitator program [entah lupe nama apa ]

JUMAAT :
program senam robik
itulah, sedikit sebanyak...tapi rasanya maybe akan bertambah lagi meeting yang belum di bagitahu...blogger-emoticon.blogspot.com

maybe aku terpaksa berjaga malam untuk minggu ini~~ blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...