June 23, 2011

saya sangat gembira !

Assalamualaikum .

ohh, im happy girl ! why ? why ?
Pada 20hb/6/2011, keputusan final exam semester 4 akhirnya keluar . nak check result bukan main susahnya, dengan portal lembab macam siput vavi . sabor je la~~ kejap je kan lecture marking paper ? tak sampai sebulan dah siap . heheee ^^




Alhamdulillah syukur, result aku sangat membanggakan aku kali ini ~ suka sangat tengokkk . banyak A . heeehe . . tak sia-sia penat lelah aku selama ini ~ walaupun semester 4 aku banyakk lalui kenangan pahit, dengan macam-macam masalah . Semester 4 boleh dikatakan semester berendam air mata T_____T
apa-apa pun, aku nak lupakan semuanya. life must go on ! yeahhh !!

semester 5 lagi mencabar, dengan semua killer paper . nak tak nak kena amek juga paper tue . soo terpaksalah ... huhuuu :(
harapan aku, semester depan result aku lagi cemerlang . nak habeskan semua paper kira-kira && fokus kepada paper under management of technology .


kepada yang berjaya congratz !
yang takk berjaya, sem depan buat yang terbaikkkk !!! (:


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...