June 6, 2011

Bakti Siswa Perdana Kembara Ilmu Permata Pantai Timur Terengganu ( PART 1 )

hyeeee !
ini adalah bahagian pertama .
bahagian seterusnya kemudian ya [ nanti tetiba aku rasa rajen , aku update ok !] :)

Actually, tiha baru habis baksis (bakti siswa ) kat Pulau Duyong TERENGGANU . Kalau cakap tak BEST mesti aku tipu . . siyesly, sangat sangat sangat best ! terbaik di situ ~ weee (:
Setelah ku kira, di hitung-hitung, ini adalah baksis ke-3 yang aku pernah join . first kat JENIANG, KEDAH . second FELDA BESOUT, PERAK . . yang paling best ? op koslah, di Pulau Duyong . . heeee ^^
macam-macam yang berlaku kat sana . walaupun semua yang join kebanyakan adalah adik-adik SEM 2 . Tapi, kami boleyh buat kerja bersama-sama . THANKS korang semua ! :)
kalau ada tersalah terkurang, kak teha mintak maaf banyak-banyak ok ! 

Alkisahnya, perjalanan kami bermula pada tarikh 31 MEI 2011 malam . Selepas berakhirnya kursus Induksi . Pengarah kita jadi MC taw . cakap kat first tym kat DMAS . . suara lak ketaq-ketaq . tabiklah kat pengarah kita ! HAHAHAHA. tetiba teringat kat beg aku pada malam tue aku bawak, bukan main besau ~ macam dah tanak balik . ngeee . . ayat yang aku gtaw " kak teha nak p dok uma mak angkat, tak nak balik dah " hahaha :P . Sebenarnya, mao terus balik QELATE sebab tue beg macam orang nak p haji, hohoho

kitorang sampai di sana lebey kurang 9 pagi . . lepas tue majlis perasmian && pembahagian anak angkat .


taraaaaa~~~ ini adalah orang-orang besar Pulau Duyong .


tym pengetua PROTON berucap ~


Selepas sesi pembahagian anak angkat, kitorang p makan dulu ( makan tak lupe auw !sangat2 important!! ) :P
lepas tu baru balik rumah masing-masing ~ [dengan menarik beg besar gedabak ]
first day, kitorang tak da aktiviti sangat . Aktiviti hari tue adalah TIDUR heeee . ( sangat penat semalaman di atas bus dengan air cond macam dok lam peti ais, huuuu T____T )

petang plak kami p round kampung . banyak kali aku tanya adik angkat suh bawak kak teha p jejalan . ( buat muka tak tahu malu) petang tue bersama mak angkat & adik-adik angkat, Kak Madi, Nadia, Ecah, Thirah && Amy . sangat-sangat syiokkkkk ! :)

Kami p Jeti . kat sane boleyh nampak Bandar Terengganu taw !

di JETI ~ ^___^

posing lagi yok!


selepas penat jejalan, ibu belanja kitorang minum ayak ~
AKIM chumel >.<

malam lak kitorang p berpoye-poye kat FUNFAIR . tengs kat PENGARAH coz ajak saya p . kalau tak de sebab teeeeeetttttt, agak-agak pengarah ajak tak ? hmmmm. ???

permainan di FUN FAIR ~
nak masuk jek dah kena bayar RM4. tue tak main lagi ~
satu token RM2 . kebanyakan satu permainan kena guna 3 token .
alahai, melayang pitis aku . wuwuwuwu T____T
kalau bukan sebab pengarah nak sangat sangat masuk . aku tak layan dah . heeee

tak taw nak main yang mana satu . huhu
mana satu pilihan kalbu . lalalalala ~~~

yang ni jek kitorang naek . tak mencabar langsung ! ajak naek yang menakotkan ta nak ! huh @_@
[pssssttttt, kpd nazirul && cik ros . sebenarnya saya takot nak naek benda alah tuee. buat-buat berani jek coz tue ajak-ajak ayam ] :P


pandangan dari atas buaian gergasi .grrrrrr . takot ~~

berehat di tepi jalan sambey tunggu yang lain . ^____^


alahai, PENGARAH macam orang frust bercinta jek ? ade pape ke ? heee


Hari kedua : masuk sekolah ~
aktiviti bermula ! yeahhhh !! >.<

- to be continued -
NANTIKAN !

p/s : sorry . kalau banyak picture dari text . sebab tuan belog memang suke bergambar . hohoho ^___^

3 comments:

eyna lollipop said...

cik tiha dtg negeri eyna 2...
hehehe... bes kan sana??
untung la korang pegi sana kbtulan ade funfair..
memang tuah korang la time 2... hehehe..
xpe byk pict pon,..
sbb org skrg mls bc (trmasuk saye)....
hak3...

♥ CIK TIHA ♥ said...

@eyna
laaa, eyna orang ganu ? syiokk gak juin baksis pulau duyong ~ heeee . ade byk lg pic . T tiha update lg ~ hoho ^^

C.RosZaid said...

cik tiah bila nk smbg citer ni....xsabaq nk taw pgakhirannya tw

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...