May 27, 2011

Berakhirlah sem 4 . wee

Assalamualaikum . . . . .

yeahh !! habes EXAM dah! MERDEKA !! wee~~
Dengan berakhirnya exam Production Operation Management semalam maka berakhirlah sesi 2 2010/2011 . . nak tunggu result je 20 JUN 2011 ape ape pon aku tawakal je.. aku dah buat yang terbaik ! moghe result aku sem ini adalah lebih baik dari sebelumnya. amin ~

Maka aku mengisytiharkan, sem depan aku SEM 5 dah . pejam celik pejam celik dah nak habes lolx.. padahal ada 4 sem lagi 

pabila exam sudah tamat, semua student semangat mau pulang ke kampung tercinta . Diorang sanggup keluar awal tym exam coz nak kejar bus, takot kena tinggal. iskh3x . .Tapi aku ? tak de feel langsung nak balik . semangat nak join BAKSIS maybe 4hb june 2011 aku sampai kat rumah . dah 4 bulan tak balik, rindunya kat abah, umi, ehan, kak, abe, adik abe, baby, mek ayah . huhuuu :(
kadang-kadang aku nak tergelak tengokk kawan aku semangat & kalot nak balikk . bukan main kalott takot kena tinggal, hoho . 

esok pantry dah nak kena tutup nak tak nak kena kemas jugak . alahai, malasnyaa nak kemas . dari semalam lagikk dok kemas. tapi tak siap-siap. terlampau banyak kot, heee 

 macam budak sem last je kan ? kan? kotak kosong je taw ! ok, aku tipu . ngeh :P
ohh pinky tedyy, dok lam kotak baik-baik taw !
saya pasti tak lena tidur coz tak da kamooo.. nak buat macam mana, tak kan nak bawak p baksis kot . malulah, heeheee. ^^


 katil pon masih belum kemas lagi . sila tutup sebelah mata bila tengok katil aku . heeee XD
bilik macam tongkang pecah.

kemas awal-awal pun bukan aku dapat balikkk .
8 hari lagikk ~ wee  menghitung hari . . 

P/s : Baksis Perdana DPP Proton . " Kembara Ilmu Permata Pantai Timur Terengganu " 31 - 3hb June 2011 . serunuk ! :) tak sabar ~







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...