May 18, 2011

Di saat aku membencimu

ESOK exam sempat lagik mengUPDATE kan? heeeee


tetiba music player aku memainkan lagu disaat aku mencintaimu
love so aku rasa macam aku nak tukar jek. DISAAT AKU MEMBENCIMU....ok tak ? hahahahaha.... dok tengah syiok study tetiba teringat kisah lama....sampai bila-bila tak akan aku maafkan ko~ mintaklah maaf berbillion kali pun, melutut depan aku pun. aku tak akan maafkan.... ok paham ? breakup

please, jangan muncul dalam hidup aku lagi ! coz hati aku hanya ada perkataan BENCI kat ko... orang cakap jangan membenci kerana benci means sayang.... tetapi tidak bagi aku... kalau aku sayang, aku sayang sangat kat orang itu. TAPI bila dah benci, siyes aku cakap........tak akan maafkan sampai bila-bila ! ok, aku tak tipu~
blogger-emoticon.blogspot.com

cakap pasal MAAF ni, kalau kita tak nak maafkan seseorang orang mesti cakap " sedangkan NABI maafkan umatnya, inikan kita ? " so, aku kena maafkanlah neh ? ohhh TIDAK sama sekali !angry
oke, lega sikit boleh luah kat sini... JADI, cik tiha dah ok sikit kan ?
kalau dah oke, silalah sambung study
blogger-emoticon.blogspot.com subject technology, policy & strategy ya !

Aku lebih BAHAGIA sekarang TANPA kamu !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...