May 21, 2011

macam sesuai je dengan aku ~

haips !
aku suka dengar lagu~ kadang-kadang aku rasa, aku dengan music tak dapat dipisahkan....24 jam dengan iPOD aku tue.. TAPI, sekarang ini earphone aku rosak plak... akhir-akhir sem dye buat hal lah, tengah pokai neh, adeyhh
blogger-emoticon.blogspot.com ..tym study pun kena lagu taw ! kalau tak, aku kompem ZZzzzZzzZ Bear Emo BF hoho..

DAN

kadang-kadang juga lagu ini kena dengan hidup aku. Sampaikan aku menangis.. Menghayati ok!
peace
lagu yang aku rasa sesuai dengan aku ?
yang ini, yang itulah . . . . . .

FOBIA CINTA -NASHRIN

Pijakan kaki bagai tak terasa
Setiap kali lihat kau tersenyum mesra
Tapi hati masih tak berani lagi
Menghampiri

Denyutan jantung aku tergendala
Kerana hati aku berkata-kata
Jangan terkena untuk kali kedua
Kan sengsara

(korus)
Bukan aku tak sudi bersama
Cuma diri tak sanggup terluka
Dulu terlalu percaya
Tak sangka aku mangsa
Fobia cinta

Kini kau datang tawarkan segala
Bulan dan bintang seluruh angkasa
Namun aku masih ragu-ragu jua
Tak terima

(ulang korus)

Entah bila
Akan dapat percaya semula
Oh manusia yang kata
Cintai mereka
Adakah aku fobia cinta

(ulang korus)

Denyutan jantung aku tergendala


Bear Emo BF

sila hayati bait-bait lirik lagu tu, macam sesuai untuk aku je kan? heeee
aku pun rasa aku fobia cinta . .
( bukan fobia, tapi tak boleh lupakan lagi.. Nanti sampai masanya, akan aku bukak pintu hatiku) chewwah, ayat tak boleh blah..
Monkey
kali ini update pendek-pendek jek.. coz kena sambung study lak... daa~~ Bear Emo BF

mood : human resources management.. 22hb MAY 2011 . wish me luck ok !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...