May 1, 2011

Study Week and Final Exam

Bismilahhirahmanirrahim...



hai oulllsssss....
kitorang kat UUM neh baru masuk study week taw.. University laen ada yang dah habes exam && ada yang dah nak dipenghujung exam.. disebabkan UUM banjir pada awal sem && kitorang terpaksa start lambat maka habes semester pun lambatla. ADIL kan? huhuuu~~
blogger-emoticon.blogspot.com

study week kitorang start
blogger-emoticon.blogspot.com 29hb APRIL - 6hb MAC [satu minggu jak, bagi study week lama2 bukan kowang study pun. kan?kan?blogger-emoticon.blogspot.com ]

slip exam pun dah keluar. [dah lama dah keluar tapi semalam baru aku tengokkk ]
blogger-emoticon.blogspot.com

aku nak tunjuk slip exam aku yang terbaekkkkkk neh . nak tengookkk tak ? heeee Monkey


yang dihitamkan, korang tak boleyh tengok. privacy ok ! Bear Emo BF

haaaa, kat atas tue la. tarikh-tarikh keramat bagi aku.. berdebar-bebar je aku rasa. cuak seyh!
blogger-emoticon.blogspot.com huhuuu~~

tapi, study belom lagi, asyik layan movie tak habes2 . so, aku dah buat keputusan nak STOP semua benda yang tak berfaedah tue. nak FOCUS kepada study....
Monkey


inilah, target aku semester ini. harap-harap semua paper aku dapat A+ AMIN ~pray


nak tebus kekecewaan SEM lepas.
tewok sangat kot. huuuuhublogger-emoticon.blogspot.com


GOOD LUCK untuk semua kengkawan && sesiapa yang tengah Final Exam sekarang ini.
chaiyok2! Aja-aja fighting.
blogger-emoticon.blogspot.com
DO THE BEST, GET THE BEST & BE THE BEST


Moghe result ini adalah terrrbaeeeekkk dari sebelumnya.......blogger-emoticon.blogspot.com

2 comments:

Anonymous said...

buy valium valium 40 mg dosage - buy 1000 valium

Anonymous said...

http://technologiesuae.com/#rx overdose on xanax and alcohol - do all xanax pills look like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...