December 23, 2011

Congrate Adikku !

Assalamualaikum !


Semalam bersamaan 22hb Disember 2011, keputusan PMR telah di umumkan. Adik aku adalah salah seorang calon PMR kali nie.. Adik aku nie seorang yang rajin, tak macam kakak-kakak dia, agak PEMALAS . . hehee.. :P
Kadang-kadang aku selalu buli dia,

" Kak ! basuh pinggan ! "
" Kak! sapu sampah! "
" Kak ! jemur kain Kak Long boleh? "
( KAK - nama panggilan adik aku kat rumah)

dia menurut tanpa merungut, baik kan dia.. hehee
Kak Long dia nie je kaki buli sikit, sorry ya ! ^_^

walaupun dia tak dapat 9A, aku dah bangga dengan dia.. sebab aku tak sepandai dia.. 7A pun dah ok, tak payah sedih-sedih ok!
hari tue, aku dah janji nak belanja dia kalau dia dapat 5A ke atas, so terpaksa tunaikanlah... dia pun dah tuntut tue, huhuu..

semoga Kak berjaya ye ! Kak Long nak tengok kak sambung belajar kat oversea ! :)


p/s : untunglah dapat hadiah handphone baru dari umi ^^ jelessssss nya !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...