March 24, 2011

saya cuba lakukan yang terbaik !


Assalamualaikum...........

aku betul-betul dalam keadaan tertekan
blogger-emoticon.blogspot.com sekarang ini...
sebabnya aku terpilih lak jadi AJK penajaan dalam program DPP Proton, Program " Wacana bersama Tun Dr Mahathir"
blogger-emoticon.blogspot.comyang akan berlangsung pada 30 April 2011blogger-emoticon.blogspot.comaku paling mintak jauh dengan biro penajaan, dalam apa-apa program doa banyak-banyak jangan dapat biro uhh, tuttt tut dapat. OMG!blogger-emoticon.blogspot.com

siyes, aku memang tak ada pengalaman nak cari sponsor, lagi-lagi nak call company mintak sponsor? alamak !
blogger-emoticon.blogspot.com
tapi, sekarang nie slow-slow belajar cara nak call company, alhamdulillah dah berani sikit...tapi, first tym seingat aku, memang gementar gilerlablogger-emoticon.blogspot.com...tangan aku neh tak yah dok cakap lah, ketaq semacam jekblogger-emoticon.blogspot.com sampai berpeluh-peluh time cakap, cakap tue bukan lama pun, gementar je lebih, HAHAHA blogger-emoticon.blogspot.com...lagi-lagi dok risau nak cakap BI dengan company uhh....nasib baik ada senior aku yang banyak membantu..blogger-emoticon.blogspot.com

harapan aku, mintak dapatla cari sponsor....harap ada company sudi bagi sponsor kanblogger-emoticon.blogspot.comkalau jadi program ini maka termakbulla impian aku nak jumpa Tun Dr Mahathir secara dekat... itulah tujuan aku join program ini... heeeeblogger-emoticon.blogspot.com

p/s : mahu bersara join program, terlampau penat....mahu focus dalam study lak....blogger-emoticon.blogspot.com

March 22, 2011

Perkara yang paling penting dalam hidup saya :)


haluuuuu, gooooooood morning !

sudah bangun ke belum semua.........
hari ini mahu stoli-stoli pasal bad habit aku, aku rasa korunkk pun sama macam aku neh.......eleleeeeleele, mengaku jek....hahaha
blogger-emoticon.blogspot.com
BAD HABIT aku blogger-emoticon.blogspot.com
..............................
heheheeeeeblogger-emoticon.blogspot.com
TIDUR
dalam BI plak
SLEEP


Tidurblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com
Tidur itu fitrah manusia, ia adalah keadaan rehat yang dialami oleh seluruh dunia.......
Perlu ke kita tidur
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com
of course laaablogger-emoticon.blogspot.com
(itu ialah jawapan bagi budak yang suka tidur macam aku....) HAHAHAblogger-emoticon.blogspot.com
tapi........kalau kita tak tidur macam mana kita nak bangun kanblogger-emoticon.blogspot.comkanblogger-emoticon.blogspot.com

apa-apa pun tidur biarlah bertempat....
TAPI aku
blogger-emoticon.blogspot.com
tak kira tempat, semua tempat yang bley aku tidur, aku TIDUR....

tempat paling syiok tidurblogger-emoticon.blogspot.com
1. Kelas
2. Ceramah
3. dalam bilik sendiri
4. event yang membosankan
5. ..................... dah tak ingat
blogger-emoticon.blogspot.com

ini tym perbarisan SUKUM, orang-orang besar dok berucap kat depan, aku dok tidur kat belakang, buruk perangai betul...... heeeblogger-emoticon.blogspot.com


ini lak tym integrasi ko-k....tym ini ada pertandingan debat IPT..orang kat depan sibuk dok berdebat, aku plakblogger-emoticon.blogspot.com tengah syiok di alam mimpi blogger-emoticon.blogspot.com


bukan semua tempat kita buleh tidur, keadaan, masa dan waktu senang-senang je kita nak tidur....blogger-emoticon.blogspot.com
nanti tak pasal-pasal kita kena simbah dengan air hujan plak..mandi free uhhh, ngeeeblogger-emoticon.blogspot.com
tak pun, tak pasal-pasal mulut kena sumbat dengan pemadam tatkala kita tengah bermimpi bertemu putera idamanblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

tapi, sekarang ini aku sangat-sangat perlukan tidur yang cukup....
assignment yang melambak, buat aku stress dan tidur aku terganggu.....
to lecture : maafkan saya kalau dalam kelas TERTIDUR, tak sengaja bha . . kalau en/pn buat lawak sikit mesti saya tak tertidur punyer.....heeee ~
blogger-emoticon.blogspot.com

Pesanan terakhir : tidurlah dengan lebih beradab blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

March 19, 2011

silent ~


mood : sssssyhhhhh.....
tak nak cakap apa-apa,
nak diam-diam jeee~

lupakan semua yang berlaku...
maybe ada hikmah disebaliknya blogger-emoticon.blogspot.com

matlamat : study rajin-rajin blogger-emoticon.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...