November 4, 2010

exam di POSTPONED....???

salam &&
SELAMAT MALAM !


errrmmm, macamne nak stat cter neh eak...?? heeee.
begini cternyee, try tgok TITLE kat atas tueee .. EXAM di POSTPONE..?? OMG!! siyesly, aku terkejut jgaklaa . sedang aku syok^syok nak p shopink, tibe-tibe nada dering yang sempurnakanku berdering, tertera name MOKCIK iaitu my beloved rumate.. dye col coz nak gtaw sal neh la haaa..
aku nak kata sdey? marah? sakep aty? ntahlaa, sume tuee ta de sebab i'm at HOME now !haha. (:
 x kesahla nak wat lambat ke cepat, aku oke jekk.....^^
 tapi selepas aku tgok timetable exam yang terbawu aku tuhh, huisshhh gap last paper lame gler.. 2 WEEKs gak la, STUDY HARDla nampaknyee aku neh, kompem pat dean . . amin ~ =)


sal POSTPONED EXAM neh, kite ta boley nak salahkan mane-mane pihak . . bencana alam yang berlaku adalah ketentuanNYA. Kita semua seharusnyee berdoa agar penduduk sekitar kawasan JITRA agar selamat.. moghe bencana ini cepat berakhirr, amin..... ;)


aku neh stuw, lau study pom maseh maen-maeen . blelaa nak insaf neh, iskh3x . o_O
kenee STUDYhard jgk !! sokla aku stat,haha. :P



KAT BAWAH NIEE ADALAH PETIKAN DARIPADA SURATKHABAR KOSMO :
aku CUT && PASTE jek, hehe.

Peperiksaan akhir UUM ditangguh akibat banjir


ALOR SETAR - Universiti Utara Malaysia (UUM) terpaksa menangguhkan peperiksaan akhir yang dijadual berlangsung pada Isnin hingga 3 Dis ini atas sebab-sebab keselamatan dan juga banjir.
Naib Canselor UUM Prof Dr. Mohamed Mustafa Ishak berkata, tarikh baru untuk peperiksaan itu adalah pada 21 November hingga 13 Disember ini.
"Kita membuat keputusan itu selepas mengambil kira nasihat daripada Majlis Keselamatan Negara (MKN) dan Pusat Gerakan Banjir Negara,” kata beliau dalam kenyataan di sini hari ini.
Beliau berkata, antara sebab penangguhan peperiksaan itu ialah jalan utama yang menghubungkan UUM dengan Alor Setar yang melibatkan Lebuh Raya Utara-Selatan ditutup dan pada masa yang sama Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim juga ditutup kerana banjir. - Bernama


 MISZ tiha 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...