November 5, 2010

new exam timetable !!!!

haloooooooo . . . hyeee . . ^^,


hari yang indah ! ta hujan, ta mendung, lau kua jejalan besh gak neh... ♥ it !! .weee~
iskhhhhh, lari topik lak .
aku nak tunjuk jadual exam aku terbawu ak neh haaaa..... beza cket jek, tapi yang aku sakep aty tuee paper paling awal jadi paling lambat, hadoi.... lau lambat cket aku tak keesah sgt tapi laz paper tueee, ari laz exam lakk tueee.semua owg da balikk kampung, aku maseh nak p exam.. nyampes betollaaa. xpelaa,, redha jek laaa,huhu! ;(





tuee jadual exam lame aku sebelooommm bertukar.......




bertukar!!!
taraaaa...
nehla jadual berbawu aku, cantek kan?kan?


ta sakep aty macamne laaaa, tgok beza tuhh, jao glerrr....waaaaa..... T.T
sakep jantong aku tgokk.. hukhukhukk ~
sabarla kerana sabar ithoooo half dari iman... =)

p/s : marilaaa same^same kite doakan banjir cepat surut ... ^_^


 ♥ MISZ TIHA  ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...