November 16, 2011

draf final exam saya

bismillahirahmanirrahim..

tak tahu nak start kat mana, dah lama tak menaip kat belog aku yang hudos nie.. nak update memanglah ingat nak update, tapi line serindit uum nie, slow macam siput.. aku yang rajin, tetiba jadi malas.. lepas tue, berkulat kat draft, tak jadi nak update sebab dah lupa benda tue.. heeee
haa korang !
draf final exam aku dah keluar taw.. aku rasa macam sengal je jadual exam aku kali nie, semua mantap-mantap plus terbaik babe! dahla study week tak ada, pastue dapat plak jadual exam macam tue.. alahai, macam kena heart attack.. nasib badan lah.. ehh ehh, ada kena mengena dengan badan ke? errr, nasib aku lah.. huhuhuu.. 



draf exam yang " sangat-sangat best kan ? " paper semua dekat-dekat.. confirm jammed otak aku..
last days exam, dua paper ouhh.. yang penting habes awal, hoooreyy ! ^_____^

p/s : sempena nak dekat exam nie, aku nak mintak maaf kat semua yang pernah terasa hati dengan aku, tak ada niat langsung nak buat korang terasa ok! :)
haa, sape ade buat salah dengan aku? cepat mintak maaf ! kepada sesetengah orang, kalau aku tak nak maafkan, sorryla wehh.. ko buat kesalahan yang besarlah dengan aku tue.. 
tak tujukan kat sape-sape, sape yang makan cili dia terasa pedas . . ^^


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...