November 24, 2011

tak puas !

Bismillahhirrahmanirahim..

Selamat malam..

seminggu  lepas (baru sempat nak update ) aku baru balik pergi bercuti ( cutilah sangat).....siyes, memang best ! nak tahu kenapa? because......................................................
semuanya free, bestlaa ade orang yang sponsor nie.. untunglah kan? heheee
sebenarnya, aku join program PERSADA (Permuafakatan Anak-anak FELDA), errrr errr aku nak felda ke? mak sepupu aku dok felda, so kira anak felda jugak la kan? ngeeee :P
Pada awalnya, aku tak tahu aku join program apa, dengar je dapat pergi Pulau Pangkor , free pulak tue.. apalagi, terus cakap nak nak nak !! pergi sane pon tak tenang sebab hari ahad (8.00 am) ada exam.. buku tetap di tangan.. dah tahu exam tapi tetap gatai-gatai nak pergi jgk nohh, sape suruh !! 
program nie berjalan selama tiga hari 18 - 20hb 11....selain tue, ahli-ahli Persada USM dan UNIMAP pun ikot serta dalam program nie..

jom tengokk picture yang aku sempat ambil... HEEEE ^_____^


gambar kat atas tue (sila pandang ke atas) masa kitorang baru sampai di Jeti dekat Lumut.. tengah tunggu feri mai..sampai kat sane pukul 5.30 pagi, feri sampai pukul 7 pagi... laaaaaamaaaanyaaa, haihh~


angin kuat ouhh~


van yang paling comel pernah aku jumpa, kaler PINK lagi taw! :D


masa nie tengah tunggu budak UNIMAP dan USM sampai.. lama gler kot, kitorang tak tahu nak buat apa lagi, selagi diorang tak datang, selagi tue program tak boleh nak mula, adoyai =.="


snorkeling tym!  


kena naik bot dulu baru dapat pergi tempat snorkeling... siyes, tempat nie memang cantik... kawan aku siap cakap nak buat honeymoon kat sini... ^____^


another bot ! 

riadah ! goin' to travel Pulau Pangkor, explorace ! yahuuuuuu...


semangat je lebih....

jalan ramai-ramai.... jom pergi pantai !

shopping apa yang patut.... baju pangkor tue WAJIB hehee


sangat-sangat cantik O__o

anugerah Tuhan yang terindah :)

first time dapat pergi sana.. ok lah, not bad... best jugak..
tapi ? haaa, ade lak tapi-tapi
ade detik yang mencemaskan masa kitorang nak balik, kitorang hampir kena tinggal feri.. cuak giler lah! nasib baik pakcik van PINK hantar kami ke terminal yang kedua.. aku ingat lagi bila pakcik tue bebel " dah tahu nak naik bus pukul 8.30PM, datanglah dekat feri pukul 7.30 ke? 7.45 ke? nie pukul 8 baru nak telefon..... " gulpppp, tak pasal-pasal kena bebel... padan muka kitorang... pape pon tengs pakcik, saya sempat naik feri dan dapat jawab exam keesokkan harinya... :)

p/s : jangan berjalan time exam, semua kerja jadi tak betol.... jiwa pun tak tenang.... heeeee


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...