March 8, 2015

Special Day

Hai,

Hari ni hari yang sangat special buat aku. Sebab? Secret.

Orang perempuan ni bila kesayangan tak ingat hari special diorang eg. hari lahir or anniversary mula lah muncung panjang sedepa.
Terus mogok tak nak cakap macam aku hahaha *sengal*
Nasiblah Nazz nak layan perangai aku yang belum agak nak matang sangat walaupun umur dah tua kehkehkeh sabar je lah.

Ini serius weh, dah tahu hari special bagi uolss cuba lah buat something yang romantik sikit. Kalau tak berapa nak romantik, spend masa dengan pasangan korang pun takpe dah. At least, pasangan korang akan rasa dihargai. Pasangan korang tu bukan nak pun dapat hadiah mahal mahal, makan mewah tapi just you and her borak borak, cerita kenangan yang buat korang gelak tapi kalau dapat hadiah tu dikira bonus lah hehehe.

Memahami antara satu sama lain sangat perlu sebab komunikasi dalam perhubungan sangat penting *ececeh sejak bila aku jadi Dr Cinta ni*
Sebagai contoh, aku memang tak banyak cakap, bila Nazz tanya Ok ke? Ok je memanjang. Kadang-kadang benda yang tak terluah tu, di pendam je. Last last jadi punca gaduh. Nasib baiklah, Nazz ni jenis bukan suka marah orang. Aku tak pasti macam mana muka Nazz bila marah, maybe tukar jadi hulk hahaha.
So, conclusion nya. Bila jealous ke, tak puas hati ke, cakap je, luahkan. Biar pasangan korang tahu apa yang terbuku di hati korang, takmo lah nanti dia blurr. "Minah ni dah kenapa? Peod ke?"

As a conclusion, aku happy hari ni. Nak cakap tu je ngeeee

P/s: Penulisan yang semakin teruk, bila dah lama tak menulis *sigh*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...