August 15, 2011

OMG ! Kenapa dengan aku nie ?

Aku memang tak rasa nak menaip, 
tapi aku nak luahkan apa yang terpendam.
Aku tak nak kongsi masalah aku disini,
nanti orang baca.
kalau dulu, belog tempat aku meluahkan perasaan,
tapi tidak lagi sekarang.
Aku tak nak orang tahu apa yang aku rasa..

Ya Allah, aku betul-betul buntu.
Aku rasa sangat sangat tak selesa..
seyes, aku amat memerlukan seseorang untuk 
aku mengadu.
yang boleh bagi aku nasihat,
yang mana baik dan yang mana buruk.
Aku harap ada seseorang akan telefon aku,
buat aku ketawa, buat aku gelak..

hmmmm?
................................................
( Mood Nur Fhatihah binti Zakria memang dah hancur )

5 comments:

haNa sAkuRa said...

nape ni???
blh i taw...

saya dewi said...

saya tahu apa yang kamo rasa dear. rasa macam belog dah bukan medium yang sesuai untuk express yourself. huu. but sokayy. i wish u all the happiness babe. heffa blast (':

♥ CIK TIHA ♥ said...

@hana sakura : something yang complicated ~

@saya dewi : maceh....biasenya kalo tiada tempat mengadu, disinilah sy akan mengadu.. he hee

Pendamba Mawar said...

kenapa tak pilih keluarga?

♥ CIK TIHA ♥ said...

@pendamba Mawar : keluarga sentiasa disisi........... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...