August 9, 2011

nak ini !

Dalam bulan puasa neh, macam-macam aku dok mengidam... nak makan tue la, nak makan nie laa... kalah orang mengandung kot, huuu.. siyes, memang aku nak makan yang nie... TAPI....... kat mane nak cari ek ? kat bazar Ramadhan kat sini tak pernah jumpa... kalau best lagi, ada orang sudi belanja, syok uhh!! pastue siap hantar kat rumah... Gentlemannyaaaa.... heee ( sempat lagi berangan)

Dulu memang tak suka sangat makan makanan nie.. Tym umi beli buat muka selamba, tengokk pon takkk nak.. dalam hati cakap " takk sedappppp". bila makan sekali, alohai.... sedappp jgk ! ^___^

amik dari mak cik GOOGLE

haaaa, nampak kat atas tue ? makanan tue la aku mengidamm.. nampakk macam sedapp kan?kan?... ABAH, tolong belikan ! Nama makanan tue Roti John, dah bertahun-tahun tak makan... ( tergugat puasa neh)

Harian Metro hari nie ada cerita pasal Roti John, ehh ehhh tahu je aku nak makan...


Sanggup tunggu lama demi Roti John Titiwangsa

KUALA LUMPUR: Sebuah gerai 'roti john' di Bazar Ramadan Datuk Keramat di sini, bukan saja laris tetapi juga semakin popular pada kalangan pengunjung bazar. Sekalipun bersaing dengan empat lagi gerai yang menjual juadah serupa, Roti John Titiwangsa yang dikendalikan Mohd Amri Osman jelas tidak menghadapi masalah pelanggan yang sanggup berbaris panjang. Roti john yang merupakan roti sandwic telur dadar dengan daging cincang menjadi hidangan ringan yang semakin digemari rakyat negara ini. 
Tinjauan Bernama di bazar itu mendapati walaupun waktu berbuka tidak sampai setengah jam, barisan pelanggan di gerai Amri masih panjang dan masing-masing sabar menunggu giliran. 
Kebanyakan mereka sudah biasa membeli roti john di gerai itu, namun pelanggan baru juga kian bertambah hasil cerita dari mulut ke mulut. -Bernama



sedap sangat ke ? ada sape-sape penah cuba takk ?

p/s : jom p KL, p beli Roti John Titiwangsa... heee (:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...