September 7, 2011

daftar pon belom, PTPTN dah masok ? oyeahhh !

nampak tak title entry aku kat atas tue ? so what? yahuuu!! aku kaya ! aku kaya ! [cehh, macam lah banyak sangat duit PTPTN yang masuk ] 
tapi aku tak tahu betul ke tak duit PTPTN dah masok ke belom, khabar-khabar angin mengatakan sudah masuk, aku malas nak pergi check.. duit raya masih banyak lagi, so tak payah nak berebut pergi beratur panjang depan mesin ATM semata-mata nak cucuk duit PTPTN... 

haa, ini diorang yang cakap duit PT dah masuk, bukan aku yang cakap taw! :P

curik dari UUM kini~~

ini pon pinjam... heeee

kalau betul-betul dah masuk, aku ucapkan terima kasih banyak-banyak kat PTPTN coz masuk awal semester nie, walaupon aku tak suka sangat duit masuk awal-awal... tak perlu~~ ( mesti ade orang marah aku cakap macam tue ) :P


p/s : jangan enjoy sangat bila dapat duit PT nanti hujung semester, magie pon tak lepas... heee ^__^

2 comments:

Anonymous said...

masuk btul ker..?? ehe

♥ CIK TIHA ♥ said...

budak UUM dah masuk... kompem.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...