September 15, 2011

Timetable semester ini

Selamat malam !

Sudah habis minggu pertama belajar, yahooo ! esok cuti ! 
first week? agak kelam kabut sikit... minggu add/drop, minggu ponteng kelas jugak... heeee
phew, amat penat sekali schedule aku semester nie, dari DKG 1 ke DKG 6, dari DKG 6 ke DKG 1.. pehh, jauh gler babe ! nak p tunggu bus lagi, sabor je lah... tapi, naseb baekk ada epul hari nie, dapat tumpang kereta dia... Kalau tak patah kaki aku... hari lain tumpang lak ye Pul... heeee :P



taraaaa, inilah jadual aku sem nie... paper semua membunuh aku...
tengokk nombor kod pon dah pening kan? kan? heeee
meh nak terangkan kod subjek tue ( rajin plak nak explain)

BJMQ3013 QUALITY MANAGEMENT
BJTE2023 ELECTRICAL & ELECTRONICS TECHNOLOGY
BJTH3053 PROJECT MANAGEMENT
BJTH3073 INNOVATION AND COMMERCIALIZATION MANAGEMENT
BJTM2203 ENGINEERING SCIENCE
BJTM3023 INDUSTRIAL ENGINEERING 
haaa, paper killer kan? hadoi, 4 paper 3 ribu tue... risau gak nie... takot tak larat nak kejar.... al-maklumlah, aku nie bukanlah clever sangat, tak macam sesetengah orang tue... tahulah otak cepat masok, tak payahla nak ego, cakap besar.. hampeh!

abah pon baru call tadi, siap suruh belajar rajin-rajin.. jangan main-main..
akanku cuba sedaya upaya ( cehh, ayat skema) ^^

p/s : doakan aku dapat dean ok! :) 

2 comments:

Anonymous said...

all the best! good luck yer! :)

♥ CIK TIHA ♥ said...

@tieha pon same ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...