September 8, 2011

nak taw tak kenapa saya remove/block orang dekat facebook?

Selamat hari khamis !

entry ini aku buatkan special untuk seseorang yang aku telah remove && block ~
so, ko tak payahla susah-susah nak buat account baru semata-mata nak add aku.. pirahhhh !
nama yang kau buat tue buat aku gelak guling-guling je.. kelakar gler ! sorry ye, aku tak kan approve orang yang aku tak kenal.. ko tak payahla gatal-gatal tangan nak add aku, Ana && eEhan.. ok! ada faham ka?

mesti kau nak tahu kenapa aku & diorang remove kau kan? ko ada buat salah dengan kitaorang la tue. kalau tak, tak kan kitorang nak remove & block ko ! so, ko tak payah nak tanya lebih-lebih sebab aku malas nak buka cerita pasal nie... aku tak ada mood, ko tak payahla nak kasi mood aku down ok! aku tak kenal ko, so tak penting pun kau tahu WHY aku block ko . .
ok, fine ! habis di sini~

aku akan tekan dua butang kat atas tue bila aku rasa :
  • aku kena tipu - aku tak nak ada apa-apa kaitan dengan dia
  • rasa semak dalam facebook aku je - orang yang buat aku menyampah, mengade-ngade terlampau macam orang kurang kasih sayang, euw!
  • aku tak kenal dia - nak buat macam mane, dulu orang add semua dok approve.. pastue penat lak nak remove balik.. hadoi
  • suka hantar chat SALAM, HAI padahal tak kenal, ape lagi terus remove walaupun muka handsome... :P
  • suka menyibuk dalam hal aku - suka hati aku lah nak buat ape, ko sibuk pehal? grrrr....
sebagai contoh :

'' i " je mamat nie taw.. mesti sekolah dulu tahu sebut huruf i je kan? huruf laen dah tak reti kot... HAHAHA... bosanlah aku dengan mamat nie... so, aku terus tekan butang unfriend... 

p/s : hanya approve bila mutual friend dia ramai ( maybe kawan-kawan lama yang aku suda lupe kot), kalau nak kawan juga boleh, sila hantar mesej dulu, bagi tahu sape.. [macam lah HOT sangat ] heee :P
kawan-kawan UUM, kawan-kawan blog, kawan-kawan sekolah dan bla bla bla..... ^___^

3 comments:

vendoline said...

aik hantar salam hai pon kne remove..alamak

♥ CIK TIHA ♥ said...

haha.... sebab tak kenal.... kalo kenal op kosla layan . . :)

Anonymous said...

untunglah. kiter kena remove ngn bestie sendiri pun tak sdr.. bahaya btul FB.. rosakkan hbgn.. T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...