September 16, 2011

Kalau dah ada orang sayang

hai korang !

ada orang sayang korang tak? awek? balak? bF? gF? & seangkatan dengannya... haaaa, ada tak ? baik mengaku cepat ! kekadang ada jugakk yang dah ada couple cakap single.. " abang single lah, sapa lah nak kat abang, muka dah lah tak hensem, buruk plak tue " piraaaahhhh ! apasal susaah sangat nak mengaku? takot saham korang jatuh? takot dah tak ada orang nak mengorat korang? tak payahlah nak menipu, buat dosa je... korang tak fikir ke apa perasaan awek/balak korang.. tak payahlah nak jadi playboy or playgirl.. buang masa, buang duit je la... serius lagi baikk, tak payahla menipu nie, tak dapat pape pon.. =.="


ehh ehhh, aksi nie jangan tiru taw.. haram ! bukan muhrim ~

sape-sape tak ada pakwe? makwe? best sangat ke ada orang yang sayang kita nie... hmmm?
bagi aku lah kan, bila ada orang sayang nie, kita rasa dihargai, rasa dilindungi, seronok bila ada sentiasa orang ambil berat pasal kita.. seronok bila ada orang call, message sepanjang masa.. alangkah bahagianya hidup...
Tapi,
paling tak best bila orang yang kita sayang tue tipu kita, hilangkan kepercayaan kita, tak pernah jujur dalam perhubungan.. alangkah deritanya hidup.. ada yang sampai nak bunuh diri, gila ke hape ! tak kanlah sampai macam tue sekali kan? kita kan masih ada family, family sentiasa memberi dorongan dan kepercayaan kat kita.. *tetiba ingat kat semua family aku, kak long sayang semua taw !

sapa tak ada pakwe macam aku? *cehh, nak promote diri ke apa nie? :P
apa perasaan korang bila kawan-kawan korang ada pakwe/makwe? tengok roomate korang dok bersayang sayang dengan bF/gF dia... korang rasa apa? cemburu kan?kan? baik ngaku pat! hohoho

perkara nie biasalah sebab sebagai manusia kita mesti rasa ingin disayangi oleh seseorang.. lagi-lagi para remaja sekelian.. memang jeles seyh, bila tengok kawan-kawan korang siap buat wallpaper lagi kat telefon, kat desktop gambar couple diorang... rasa cemburu kan bila dia ada, kita tak ada..

HAHAHA, entry merapu lak malam nie.. :P

aku? aku tak ada orang sayang tapi yang pasti family aku sayang aku... & aku sayang diorang ketat-ketat... :)
masih mencari seseorang yang jujur menyayangi aku sebagaimana aku sayang kat dia. bukan cinta bertepuk sebelah tangan or macam aku sayang dia tapi dia tak sayang aku or macam dia suka aku tapi aku tak suka dia.. hahaha.. tak paham? *sila abaikan ^__^

p/s : adik aku cakap jangan jual mahal sangat, bila dah ada orang nak, terima je lah... tapi, kalau tak suka tak boleh paksa kan? heeee :P

1 comment:

Anonymous said...

ada baik buruknya~ :) tapi dua dua kena seimbang kalu da ade. syg family lebih dulu bru syg dia. unless da jadi suami~ :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...