September 25, 2011

Selamat Hari Lahir Tiha

Happy Birthday to me, happy birthday to me ! :)
nyanyi untuk diri sendiri je la sebab tak ada orang nak nyanyikan untuk aku tahun nie...HUHUHU
tahun lepas adalah someone nyanyikan, tahun nie tak ada... sedih jugaklah tapi tak pelah . . hmmm..

entry kali ini terlambat update sebab aku agak kebizian... nie pon baru balik dari Johor, join program under course... program tue sure happening lah ! tak nak cerita pape pasal program tue, nanti aku update lain pasal program tue... :)
sekarang nie mao story-story bout my birthday yang ke tuuuuuuuuttttttt... HAHAHA.. tuekkk suda.. :)

tanggal 20 September lalu adalah hari lahir aku.. ingatkan tak ada pon orang ingat.. Terima kasih banyak-banyak kepada sapa-sapa yang wish melalui henpon, facebook & so on.. Tak akan aku lupakan korang semua.... ^^

tak lupe juga kepada kawan baik saya, ISE sebab buat birthday surprise untuk aku.. terharu sangat-sangat...
 


tengs sangat-sangat utk kek nie taw !

aku ucapkan terima kasih kepada semua yang sambut birthday aku... Anis, Tina, Ise, kawan Ise, Tpah, Kak Nin, Aja & semualah ! tengs bebanyak taw !
tengs Ise banje kepsi, lain kali belanje lagi.. heee ^^

tak lupe juga terima kasih kat roomate aku sebab bagi bear yang agakk mahal... sayang kamu mate ! :)


semester ini adalah sem terakhir kita bersama.. Bila aku rindu kamu aku tengokk anak patung ini ya! kenangan kita bersama pasti segar dalam ingatan.. :)

p/s : aku tak seharusnya mengharapkan dia wish birthday aku.. Ini akan membuatkan aku makin kecewa.. sigh**

2 comments:

Anonymous said...

may GOD bless U! kuat ye!:)

Maicher said...

happy belated birthday !

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...